PTC-uri care platesc,si care nu platesc.Scamuri!

"Cel mai dificil nu ar fi sa te inregistrezi pe cat mai multe PTC-uri ci sa le gasesti pe acelea care te vor plati!"

Introducere

joi, 17 martie 2011

Cati dintre noi nu s-au intalnit pe internet cu siteuri colorate,cu scrisul mare,cu poze in care sunt fete cu masini scumpe si multi dolarei pe capote,care prezinta afaceri dubioase sau sisteme de multi-level marketing (MLM)?Da!Pare frumos,dar cati dintre noi au reusit in astfel de afaceri?Va spun eu ca foarte putini , cei din “prima linie”.Eu va propun cu totul altceva,si anume siteurile PTC (Paid To Click).Nu este o “afacere care sa te imbogateasca peste noapte,eu prefer sa ii spun hobby,ci una care iti poate aduce niste castiguri suplimentare in timpul tau liber in care asculti muzica sau pur si simplu stai pe mess.Castigurile din acest hobby nu sunt extraordinare…dar avand in vedere ca tu investesti doar cate 5 min poate maxim 10 pe zi poti ajunge sa castigi sume ce se invart in jurul sumei de 100$ lunar,ceea ce e destul de rentabil zic eu.Sunt persoane care castiga mult mai mult,dar evident aceste persoane sunt mai putine.Dupa cum ziceam ,aceste siteuri mai degraba hobby decat o afacere,nu sunt genul de afacere care sa te imbogateasca peste noapte,sau care sa iti sugereze sa iti abandonezi serviciul.Deci daca doresti sa te imbogatesti iti sugerez sa intri pe google si sa cauti siteurile acelea de care aminteam mai sus.Interesant este faptul ca la aceste siteuri tot ceea ce trebuie sa faci este sa vizualizezi niste reclame timp de 5-30 de secunde fiecare consecutive,nu toate odata!Deci cam totul pe asta se bazeaza:pe reclame.Inainte de toate trebuie sa va faceti un cont pe o banca virtuala cum ar fi PayPal sau AlertPay.Aici trebuie sa aveti ca username o adresa de mail(recomandat cea personala) si o parola unica.In aceste conturi veti aduna mica avere,pe care ulterior o veti putea transfera pe un card personal.Eu personal mi-am facut card la ING si mi-am luat si serviciul de internet banking cu care poti efectua operatiuni bancare 24 de ore din 24,7 zile din 7,atata vreme cat ai un calculator conectat la internet.
Cu cat aveti mai multe conturi pe aceste siteuri PTC cu atat sunt mai mari castigurile.Dupa inregistrare puteti ramane membru standard sau sa deveniti membru premium,dupa preferinta.Ca si membru premium aveti niste avantaje,de exemplu pentru un click puteti lua dublu in comparatie cu un membru standard.Mai multe informatii gasiti pe siteurile respective.Eu as recomanda doar standard membership pentru ca nu necesita nici o investitie.Daca doriti sa investiti bani va recomand sa investiti doar in siteurile care au ceva vechime 1 an sau chiar 2 ani.Foarte multe persoane investesc bani in asa numitele siteuri scam(escrocherii) care nu fac altceva decat sa incaseze foarte multi bani din reclamele platite de useri si din banii platiti pentru upgrade,urmand ca adminii siteului respectiv sa nu returneze nici un ban userilor,mai pe romaneste “teapa”.Majoritatea siteurilor sunt de genul acesta,as inclina sa cred ca intr-o proportie de peste 90%.

0 comentarii: